لیزر موهای زائد در کرمانشاه

لیزر در کرمانشاه
05 ژانویه 2022

لیزر در کرمانشاه با باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها، توسط کادری مجرب و آموزش دیده از تهران زیر نظر دکتر سالومه مودت (دکترای داخلی، پوست، مو و زیبایی) با 15 سال سابقه کار در زمینه زیبایی با بیشترین تاثیر و ماندگاری انجام می‌شود. در لیزر درمانی، از پرتوهای لیزر با گرمای بالا به صورت تابش‌های خفیف برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. در طول این فرآیند، پرتوهای لیزر به فولیکول‌های مو آسیب می‌رسانند و باعث تضعیف موها و عدم رشد آن‌ها می‌شوند؛ مقاله دستگاه لاغری کرمانشاه را حتماً مطالعه کنید.

لیزر در کرمانشاه ، لیزر درمانی چیست؟

اگر موهای ناخواسته و زائد روی صورت، سینه، ساق پا یا هر قسمت دیگری از بدن خود دارید، احتمالاً از تیغ، موم، کرم‌های موبر، اصلاح، اپیلاسیون و انواع روش‌ها برای از بین بردن آن‌ها استفاده کرده‌اید. در حالی که این درمان‌ها موهای زائد را به صورت سطحی و موقت از بین می‌برند، می توانند زمان‌بر و دردناک باشند. اگر از این روش‌ها خسته شده‌اید و به دنبال راهی دائمی‌تر هستید، لیزر موهای زائد جوابی برای مشکل شماست. لیزر موهای زائد به شما کمک می‌کند موهای زائد را بدون هیچ درد و زحمتی از بین ببرید. انجام لیزر در کرمانشاه با تخصصی‌ترین کادر در کلینیک زیبایی دکتر سالومه مودت.

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

فولیکول‌های مو درست زیر پوست قرار دارند و مسئول تولید تارهای جدید مو هستند. اگر فولیکول‌ها از بین بروند، تولید مو به طور موقت غیرفعال می‌شود. در مقابل لیزر درمانی که روی فولیکول اثر دارد؛ استفاده از روش‌هایی مثل اصلاح با موچین و تیغ، کرم مو بر و اپیلاسیون باعث از بین رفتن موها به طور سطحی می‌شوند. این روش‌ها فولیکول‌های تولید کننده مو را هدف قرار نمی‌دهند. می‌توان از لیزر برای تمام نواحی بدن استفاده کرد:

  • پاها
  • شکم
  • گردن
  • شانه‌ها
  • دست‌ها
  • خط بیکینی
  • قفسه سینه
  • پشت و کمر
  • صورت (به جز ناحیه چشم)

لیزر در کرمانشاه در تمامی نواحی ذکر شده با تاثیر بالا در کلینیک زیبایی دکتر سالومه مودت انجام می‌شود. درصد زیادی از موهای زائد ممکن است در عرض چند روز پس از اولین جلسه درمان ریزش کنند. علیرغم موفقیت بالای لیزر موهای زائد، فولیکول‌های مو در نهایت بهبود می‌یابند و این امر باعث تولید موهای جدید می‌شود. برای اطمینان از کسب بهترین نتیجه ممکن، باید چندین جلسه درمانی را پشت سر بگذارید.

چرا جلسات تجدید لیزر موهای زائد لازم است؟

جلسات تجدید درمان لیزر موهای زائد، برای استفاده حداکثری از لیزر موهای زائد ضروری است. تعداد دقیق جلسات لیزر در افراد مختلف متفاوت است؛ اکثر افراد بین چهار تا شش جلسه یا حتی بیشتر، به لیزر درمانی نیاز دارند. چرخه کامل درمان می‌تواند تا نه ماه یا بیشتر طول بکشد. علاوه بر این، برای کسب بهترین نتایج، احتمالاً به جلسات تجدید لیزر به صورت پراکنده نیاز خواهید داشت. این جلسات به اطمینان از عدم بازسازی فولیکول‌های مو کمک می‌کنند. بسته به نیازهای فردی شما، ممکن است پس از دور اولیه کامل لیزر درمانی، یک یا دو بار در سال به جلسه تجدید لیزر درمانی نیاز داشته باشید.

بعد از هر جلسه، احتمالاً متوجه کاهش رویش موهای خود خواهید شد. موهای باقی مانده نازک‌تر و روشن‌تر هستند و ریشه آن‌ها به مرور ضعیف‌تر می‌شود. طبق آمار، پس از جلسات اولیه موهای زائد بین 10 تا 25 درصد کاهش‌می‌یابند. لیزر در کرمانشاه با مشاوره درباره تعداد جلسات و میزان تاثیر گذاری لیزر بر روی پوست شما و درمان لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی دکتر سالومه مودت توسط پزشک متخصص و کادر مجرب انجام می‌شود.

لیزر در کرمانشاه ، طول درمان لیزر چقدر است؟

به طور کلی، لیزر موهای زائد یک فرآیند نسبتا سریع است. نواحی کوچکتر، مانند ناحیه دور لب، ممکن است تنها چند دقیقه طول بکشند. حذف موهای زائد در نواحی بزرگتر، مانند پشت یا قفسه سینه، ممکن است یک ساعت یا بیشتر طول بکشد. اگر پیش از انجام درمان از یک ژل ضد درد موضعی (بی حس کننده) استفاده کنید، ممکن است زمان انتظار شما در مطب طولانی‌تر شود. لیزر در کرمانشاه با مشاوره پیش از درمان در کلینیک زیبایی دکتر سالومه مودت توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.

آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

برای اکثر افراد، لیزر موهای زائد بی خطر است. این روش همچنین با عوارض جانبی طولانی مدت مرتبط نیست. حذف موهای زائد از طریق لیزر می‌تواند باعث تحریک موقت پوست شود. همچنین ممکن است متوجه قرمزی و تورم خفیف در ناحیه تحت درمان شوید. با این حال، این اثرات جزئی هستند. این عوارض اغلب همان اثراتی هستند که ممکن است بعد از سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد مانند اپیلاسیون، متوجه آن‌ها شده باشید.

سوزش پوست باید ظرف چند ساعت پس از درمان از بین برود. سعی کنید از کیسه‌های یخ (کمپرس سرد) برای کمک به کاهش تورم و هر گونه درد استفاده کنید. پس از لیزر درمانی، ممکن است متوجه لکه‌های تیره یا روشن روی پوست خود شوید. اگر پوست روشنی دارید، به احتمال زیاد لکه‌های تیره‌تری پس از درمان با لیزر خواهید داشت و عکس این موضوع در مورد افرادی که پوست تیره دارند، که ممکن است لکه‌های روشن‌تری پس از این درمان داشته باشند صادق است. با این حال این لکه‌ها مانند تحریک پوست تغییراتی موقتی هستند و معمولاً دلیلی برای نگرانی ندارند.

عوارض نادر لیزر موهای زائد که اگر این درمان توسط متخصص انجام نشود ممکن است رخ دهند عبارتند از:

  • سوختگی پوست به دلیل تنظیم نادرست میزان حرارت
  • رشد بیش از حد مو در ناحیه درمان: گاهی اوقات این اثر با ریزش مو بعد از عمل اشتباه گرفته می‌شود
  • تاول و پوسته پوسته شدن پوست: این تغییرات ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب پس از انجام لیزر ایجاد شوند

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

در بیشتر موارد، لیزر موهای زائد کمترین درد را ایجاد می‌کند، به خصوص زمانی که آن را با سایر روش‌های درمانی مانند اپیلاسیون مقایسه کنید. البته باید بدانید که ناحیه‌ای که لیزر می‌شود و تحمل درد شخصی شما، میزان درد مرتبط با لیزر موهای زائد را تعیین می‌کند. روش لیزر موهای زائد از انرژی نوری بسیار متمرکز استفاده می‌کند تا فولیکول‌های مو را بدون آسیب رساندن به پوست شما از بین ببرد.

در حالی که لیزر موهای زائد منجر به کسب نتایج مثبت طولانی مدت می‌شود، اما دائمی نیست. موهای زائد شما در نهایت باز می‌گردند اما خبر خوب این است که این بار موها نازک‌تر و بسیار کمتر از گذشته خواهند بود و شما می‌توانید هر چند وقت یکبار برای درمان‌های اضافی لیزر موهای زائد بازگردید.

تاول‌ زدن پوست لیزر شده معمولا نادر است، اما در افرادی که پوست تیره‌تری دارند، احتمال بیشتری برای تاول زدن وجود دارد. سایر عوارض جانبی جدی مثل تورم، قرمزی و زخم شدن پوست از جمله موارد رایج و کاملا طبیعی در زمان لیزر بخش‌های مختلف بدن است.

مراقبت‌های بعد از لیزر

با توجه به اینکه ما در لیزر موهای زائد بدن به فولیکول­‌های مو آسیب می­زنیم، بسیار مهم است که در چند روز بعد از لیزر از پوست مراقبت کنیم و آسیبی به آن وارد نکنیم.

  • بهتر است در این شرایط از محصولات معطر روی قسمت لیزرشده­‌ی پوست استفاده نکنید
  • تتو، وکس، لایه برداری و از این قبیل کارها روی پوست خود انجام ندهید
  • از گرم شدن پوست و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید و دوش آب داغ نگیرید
  • حداقل تا ۴۸ ساعت از استخر رفتن بپرهیزید
  • لباس­‌های گشاد و سبک بپوشید
  • آب فراوان بنوشید و از لوسیون و ژل بعد از لیزر استفاده کنید

آیا لیزر موهای سفید امکان‌پذیر است؟

همانطور که متوجه شدید روش لیزر موها بر مبنای هدف قرار دادن رنگدانه‌های فولیکول‌های مو (ملانین) طراحی شده و موهای سفید رنگدانه‌ای ندارند که مورد هدف قرار بگیرند. بنابراین باید به این نکته‌ی ناامید کننده اشاره کنیم که موهای سفید با لیزر موهای زائد از بین نمی‌روند. اما برای از بین بردن این دسته از موها روش‌هایی دیگری همچون الکترولیز (برای موهای سفید و ضخیم) وجود دارند که می‌توانند به طور موثری موهای سفید را از بین ببرند. همچنین با استفاده از رنگ‌های کربنی که به منظور این کار تولید شده‌اند می‌توان موها را رنگ کرد تا با این کار اشعه‌ی لیزر توسط رنگ کربنی جذب شده و حرارت آن فولیکول مو را کوچک‌تر کند.

لیزر موهای زائد بدن در دوران بارداری

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن در دوران بارداری عموماً توصیه نمی‌شود. دوران بارداری یک فاز حساس در زندگی یک خانم است و تغییرات هورمونی و فیزیولوژیک شدیدی را در بدن زن ایجاد می‌کند. این تغییرات ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست و ایجاد عوارض جدی شود.

دقت داشته باشید که در این مقاله هیچگونه ادعایی مبنی بر خطرناک بودن لیزر برای زنان باردار ارائه نشده است و تنها این مساله مطرح است که در این حوزه تحقیقات کافی برای تایید ایمنی لیزر وجود ندارد. در عین حال متخصصان لیزر موها در دوران شیردهی را بی‌خطر می‌دانند، اما برخی از متخصصان توصیه می کنند که از انجام این کار بر روی سینه‌ها خودداری کنید.

اگر لیزر موهای زائد توسط یک تکنسین آموزش ندیده انجام شود، لیزر موهای زائد می‌تواند باعث سوختگی یا جای زخم بر روی پوست شود. لیزر در کرمانشاه با کادری متخصص و مجرب زیر نظر پزشک متخصص در کلینیک زیبایی دکتر سالومه مودت انجام می‌شود. مطالعه مقالات آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد ، الکترولیز موهای زائد در کرمانشاه ، فلش لامپ ، کاربردهای لیزر و لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی دکتر سالومه مودت به شما پیشنهاد می‌شود.

دیدگاه کاربران

62 دیدگاه

دیدگاه های این نوشته

  1. […] برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به لیزر، به مقاله لیزر در کرمانشاه مراجعه […]

  2. […] اضافی راجع به درمان با لیزر احتیاج دارید، مقاله لیزر در کرمانشاه را مطالعه […]

  3. فلش لامپ گفت:

    […] لیزر در کرمانشاه با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در کرمانشاه زیر نظر دکتر سالومه مودت (دکترای داخلی، پوست، مو و زیبایی) با 15 سال سابقه کار در زمینه زیبایی توسط کادری مجرب و آموزش دیده از تهران انجام می‌شود. […]

  4. […] و برای رفع عوارض آن باید از چه راه‌هایی استفاده کرد. لیزر در کرمانشاه با لیزر الکساندرایت کندلا توسط کادری مجرب و آموزش دیده […]

  5. […] و پزشکی خدمات ارزنده‌ای را به همراه دارد، انواع خدمات لیزر در کرمانشاه با لیزر الکساندرایت کندلا توسط کادری مجرب و آموزش دیده […]

  6. […] موهای ضخیم زائد بدن و صورت از لیزر موهای زائد (مقاله لیزر در کرمانشاه و لیزر الکساندرایت کندلا در کرمانشاه را مطالعه کنید) […]

  7. […] مقاله لیزر در کرمانشاه و کاربردهای لیزر را به شما توصیه […]

  8. […] مقاله‌های لیزر در کرمانشاه و معرفی مزوتراپی لاغری را به شما توصیه […]

  9. […] مقاله‌های لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  10. […] است؛ در این نوع جراحی از نیروی لیزر (مطالعه مقاله‌‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه می‌کنیم) برای حذف چربی‌های اضافی و […]

  11. […] مقاله‌های لیزر در کرمانشاه ، بوتاکس در کرمانشاه و تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست […]

  12. […] رادیو فرکوئنسی هستند که غالبا با لیزر (مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه می‌کنیم) اشتباه گرفته می‌شوند. این روش […]

  13. […] (مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه می‌کنیم) یک روش معمول برای درمان […]

  14. […] مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  15. […] به جز پزشک متخصص انجام شود؛ پیشنهاد می‌کنیم مقاله لیزر در کرمانشاه را مطالعه […]

  16. […] لاغری کرمانشاه ، لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  17. […] مقاله‌های هیدرودرمی در کرمانشاه و لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  18. […] استفاده از لیزر (مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه می‌کنیم) می‌توان خال‌ ها را بدون […]

  19. […] مقاله لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  20. […] مقاله‌های لیزر در کرمانشاه ، بوتاکس در کرمانشاه ، جوانسازی پوست در کرمانشاه و […]

  21. […] مقاله‌های لیزر در کرمانشاه و کاشت و طراحی ابرو در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  22. […] مقاله لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  23. […] مقاله‌های خواص سرم ویتامین C و لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  24. […] مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  25. […] مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  26. […] مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  27. […] آخر به شما مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  28. […] آخر به شما مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  29. […] آخر به شما مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  30. […] آخر به شما مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  31. […] می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  32. […] کمتری را تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  33. […] آخر به شما مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  34. […] حتی پلکان بینی استفاده می‌شود.پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  35. […] می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  36. […] مو را برای خودتان انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  37. […] می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  38. […] می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  39. […] و درخشان‌تر کردن موها می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  40. […] دادن به پوست خیلی مناسب باشد. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  41. […] ضد آکنه را نیز امتحان کنید. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  42. […] مشاهده به تأخیر می‌انجامد. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  43. […] جوان‌تر و شاداب‌تر نگه دارد. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  44. […] در پوست و سایر بافت‌ها شود. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  45. […] شما مناسب هستند، توصیه کنند. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  46. […] پف صورت بعد از خواب بپردازید. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  47. […] لایه‌های سطحی پوست می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  48. […] چین و چروک‌ها به نظر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم درباره لیزر در کرمانشاه نیز مطالعه […]

  49. […] لطافت و لمسهای نرم تر و صاف‌تر بدهد. مطالعه مقاله‌ لیزر در کرمانشاه را به شما توصیه […]

  50. […] و معتبر برای لیزر موهای خود هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  51. […] و معتبر برای لیزر موهای خود هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  52. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  53. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  54. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  55. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  56. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  57. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  58. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  59. […] و معتبر برای لیزر موهای خود هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  60. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  61. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد […]

  62. […] تیمی متخصص و معتبر برای لیزر هستید به شما مطالعه مقاله لیزر در کرمانشاه را پیشنهاد میکنیم. کلینیک زیبایی دکتر سالومه مودت […]